Bakan Ersoy: Sümela Manastırı’nı geleceğe taşımayı sürdürüyoruz

Sümela Manastırı’nda ziyaretçi güvenliğinin artırılması ve kültürel mirasın korunması amacıyla yürütülen bakım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmaların ardından Sümela Manastırı yeniden ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, “Sümela Manastırı’nı hem doğal dokusunu hem de tarihi değerini muhafaza ederek geleceğe taşımayı sürdürüyoruz.” dedi.

  • Related Posts

    Malatya’da otobüste kalbi duran yolcuyu şoför güzergah değiştirerek hastaneye yetiştirdi

    Malatya’da seyir halindeki belediye otobüsünde kalp krizi geçiren ve kalbi duran 60 yaşındaki Mehdiye Genco’yu, şoför güzergahını değiştirerek hastanenin acil servisine ulaştırdı. Otobüs şoförü Erdoğan Küllü, “İşimiz sadece yolcu taşımak…

    Bankada işlem yaparken hayatının şokunu yaşadı: ‘Millete gökten para düşer bizim nasibimize kedi düştü’

    Bolu’da, Zeki Yeşildal’ın (65) bir banka veznesinde işlem yaparken üzerine asma tavandaki kedi düştü. Yaşananlar güvenlik kamerasına yansırken, Yeşildal, “Kalpten gidiyorduk neredeyse. Sonra da kahkahayı bastık” dedi.