Sümela Manastırı’nda ziyaretçi güvenliğinin artırılması ve kültürel mirasın korunması amacıyla yürütülen bakım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmaların ardından Sümela Manastırı yeniden ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, “Sümela Manastırı’nı hem doğal dokusunu hem de tarihi değerini muhafaza ederek geleceğe taşımayı sürdürüyoruz.” dedi.
Malatya’da otobüste kalbi duran yolcuyu şoför güzergah değiştirerek hastaneye yetiştirdi
Malatya’da seyir halindeki belediye otobüsünde kalp krizi geçiren ve kalbi duran 60 yaşındaki Mehdiye Genco’yu, şoför güzergahını değiştirerek hastanenin acil servisine ulaştırdı. Otobüs şoförü Erdoğan Küllü, “İşimiz sadece yolcu taşımak…