Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi! Vatandaşlar parklara akın etti

Adana’da termometreler güneşte 42 dereceyi gösterirken, sıcaktan bunalanlar parklara ve gölgelik alanlara gitti. Parkta gezintiye çıkan Ali Duran, “Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana’ya gelmek isteyen kışın gelsin” dedi.

  • Related Posts

    Asi Nehri’nde erkek cesedi bulundu

    Hatay’ın Samandağ ilçesinde Asi Nehri’nin denize döküldüğü alanda bir erkek cesedi bulundu.

    TBMM Başkanı Kurtulmuş, Estonya Parlamentosu Başkanı Hussar ile görüştü

    TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, NATO Parlamenter Zirvesi dolayısıyla İstanbul’da bulunan Estonya Parlamentosu (Riigikogu) Başkanı Lauri Hussar ile bir araya geldi.