Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, “Kerbela’nın acısını yüreğimizde hâlâ taşıyoruz. Kerbela’nın hüznünü, burukluğunu, gam ve melalini kalbimizin derinliklerinde hâlâ hissediyoruz. Gönüller Sultanı’nın ‘Benim dünyadaki çiçeğim’ diyerek öpüp kokladığı Hazreti Hüseyin Efendimizin ve yârenlerinin şehit edilmesinin kederini tam 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz” dedi.
Çanakkale’de 2 metre uzunluğunda şeytan mantası görüldü: ‘Biz onu izledik, o bizi izledi’
Çanakkale’nin Gökçeada ilçesi açıklarında uzunluğu 2 metreye yaklaşan manta (şeytan) vatozu görüntülendi. Kılıçbalığı avcılığı yapan Fırat Sarıkaya ‘Karşımıza nadir türlerden olan manta vatozu, diğer adıyla şeytan mantası çıktı. Biz de…