Bakan Ersoy: Sümela Manastırı’nı geleceğe taşımayı sürdürüyoruz

Sümela Manastırı’nda ziyaretçi güvenliğinin artırılması ve kültürel mirasın korunması amacıyla yürütülen bakım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmaların ardından Sümela Manastırı yeniden ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, “Sümela Manastırı’nı hem doğal dokusunu hem de tarihi değerini muhafaza ederek geleceğe taşımayı sürdürüyoruz.” dedi.

  • Related Posts

    Dilova fabrika yangınında yeni gelişme: Belediye Başkan Yardımcısı dahil 7 kişi gözaltında

    Kocaeli’nin Dilovası ilçesinde 7 kişinin öldüğü, 6 kişinin yaralandığı kozmetik fabrikasındaki yangına ilişkin aralarında görevden uzaklaştırılan Dilovası Belediye Başkan Yardımcısı ve Zabıta Müdür Vekilinin de bulunduğu 7 şüpheli gözaltına alındı.

    Ankara’da motokuryenin öldüğü kazada sürücüye 76 bin TL ceza

    Ankara’da  21 yaşındaki motokurye Emrullah Kılıç’ın öldüğü kazada karar verildi. Tutuksuz sanık Ahmet Yıldız’a, 2 yıl 1 ay hapis cezası verilirken ceza 76 bin lira adli para cezasına çevrildi. Emrullah…