2 aydır çatısı olmayan apartmanda yaşıyorlar: ‘Borcu bitmeyen bir çatımız var’

Sarıyer’de 2 ay önce 5 katlı apartmanın çatısında çıkan yangın sonrası binadakiler mağdur oldu. Bazısı taşınırken bazıları ise gidecek yerleri olmadığı için apartmanda yaşamaya devam ediyor. Yangını söndürme çalışmaları sırasında köpüklerin ve yağmur sularının duvarlara zarar verdiğini söyleyen daire sahibi Zennure Erdem, “Aynı evde su geçmeyen yerlerde yaşamak zorunda kalıyorum. Mutfak ve banyo tarafını çok su bastı ama gidecek yerim yok. Astım hastasıyım. Evde durmamam gerekiyor ama durmak zorundayım” dedi.

  • Related Posts

    İletişim Başkanı Duran’dan Ankara’da düzenlenecek NATO Zirvesi’ne ilişkin değerlendirme

    Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, “Türkiye, Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde güvenli liman olarak ön plana çıkmakta, bir ‘Türkiye ekseni’ inşa etmektedir.” dedi.

    Kurye kılığında katliam! ‘Evrak imzalaman gerekiyor’ diyerek kurşun yağdırdı

    İstanbul’un Küçükçekmece ilçesinde kurye kılığında telefon satılan iş yerine giren şüpheli, ‘Evrak imzalaman gerekiyor’ dediği Çetin Muko’ya kurşun yağdırdı. ağır yaralanan Çetin Muko kaldırıldığı hastanede hayata veda ederken saldırganın olay…